19 Απρ 2008

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΣ



Αλήθεια, έχουμε ποτέ σκεφτεί σε ποιο βαθμό επηρεαζόμαστε από τον καταιγισμό των διαφημίσεων που μας περιβάλλει; Τύπος, ραδιόφωνο, Τηλεόραση, φωτεινές επιγραφές, .......σκοτεινοί τρόποι για να μας περάσουν οι διαφημιστικές εταιρίες την πραμάτεια των πελατών τους; Κάποτε που ήμουν στο Παρίσι και ταξίδευα με το μετρό, πήρε το μάτι μου φευγαλέα, λόγω της ταχύτητας του συρμού, μία επιγραφή αναρτημένη μέσα στη σκοτεινή σήραγγα, που έγραφε: "DUBONET" και η οποία είχε ένα σταθερό ρυθμό εμφάνισης, όπως ας πούμε θα αναβόσβηνε ένας φάρος. Δεν έδωσα μεγάλη σημασία στο γεγονός αλλά κάποια φορά που βρισκόμουν σε ένα supermarket ψάχνοντας για κάποιο προϊόν συγκεκριμένο, το χέρι μου αυτόματα τράβηξε, ανάμεσα σε άλλες μάρκες, ένα μπουκάλι "DUBONET".
Θα ήθελα να βάλω ένα βασικό ερώτημα το οποίο μπορεί να διαιρεθεί σε άπειρα μικρότερα, αλλά εξίσου σημαντικά: Κατά πόσο τα γούστα μας, τα θέλω μας, οι βασικές επιλογές στη ζωή μας. το στυλ με το οποίο δίνουμε το στίγμα μας και πλασσαρόμαστε στους άλλους δικους ή ξένους, είναι αποτέλεσμα δικών μας επιλογών και κατά πόσο ρούχο το οποίο μας έχουν φορέσει και πείσει ότι αυτό μας αρέσει;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Video editing: BILLYLOUVAR

ADVERTISING AND CONSUMER CONSCIENCE

(ENGLISH VERSION)

Δεν υπάρχουν σχόλια: